خدمات پس از فروش


  
                                                   
خدمات پس از فروش در شرکت رویال دنت :
خدمات پس از فروش به معنی خدمت رسانی بهتر برای جلب رضایت مشتری ، بعد از فروش محصول می باشد ، شرکت رویال دنت با کسب رضایت مندی بی نظیر در این 5 سال توانسته رضایت مشتریان خود را در ضمینه خرید محصولات ( روپوش - اسکراب - کلاه ) کسب نماید ، تیم مشتری مداری رویال دنت در طول سال با تمامی مشترکین در ارتباط می باشند و به انتقادات و پیشنهادات مشتریان برای بالا بردن سطح کیفیت محصولات تلاش می نماید.

 
                                                                           

بعد از خرید محصولات ، رضایت مندی به چه شکلی انجام می شود ؟
بعد از خرید محصولات رویال دنت که شامل روپوش های پزشکی -  پرستاری - آزمایشگاهی - بیمارستانی و اسکراب های جراحی و اتاق عمل - کلاه های ساده و طرح دار می باشد ، در صورتی که کوچک ترین ابهام باشد با کارشناسان مربوطه  تماس حاصل فرمایید و کارشناسان راهنمایی های لازم جهت رفع ابهام را انجام خواهند داد .


در صورت کوچک یا بزرگ شدن سایز بعد از خرید چه باید کرد ؟
با توجه به خرید محصول  و کسب اعتماد مشتریان ، شرکت رویال دنت تمامی محصولات را در صورتی که مورد تایید از نظر سایز نباشد مرجوع و برای کمپانی ارسال می نمایید ، کمپانی و نماینده آن ( رویال دنت ) وظیفه دارد تا سایز مورد تایید را برای مشتری ارسال نماید  


                                                                     
نکته : 
شرکت رویال دنت تنها نماینده  و معتبرترین برند البسه پزشکی محصول کشور ترکیه  در ایران
می باشد و هیچ نماینده و عاملین فروشی درکل کشور ندارد .
 

وجه تمایز رویال دنت در چیست ؟

شرکت رویال دنت تواسته با 0150 محصول متنو

 توضیحات بیشتر

مشتری مداری در رویال دنت چگونه است ؟

پیوسته تمام تلاش خود راجهت ارائه محصولا

 توضیحات بیشتر

چگونه میتوان مدل ها را مشاهده کرد ؟

میتوانید بامراجعه به پیج اینستاگرام و کانال ت

 توضیحات بیشتر